playturks adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gülesim geldi!
15
●1.129
- 10-09-2012, 15:10:25banka isterse veriyor istemesse vemez adamlar bana kredi kartı gönderdiler kart daha elime ulaşmadan kart kullanım bedeli faturası geldi bunu tüketici haklarına bildirdim sonuç alamadım anlayacağınız sağlam bi avukata vereceksin mahkeme açacaksın başka çaresi yok,dosya masrafı adı altında kesilen paralar geri iade ediliyor dendi onada başvurdum avucumu yaladım,sakın yanlış anlamayın başvurup bi şansınızı deneyin ama fazla ümitlenmeyin,bu tür davalarda yakın bir arkadaşım 2 adet kredi kartı aidatı için başvuru yaptı birisini reddettiler diğerini ise aidat ücretini geri ödediler,ödenmeyen kartın iptal sebebi sözleşmede aidat alınacağı 12 punto kalınlıkta yazıldığı için diğeride 12 punto olsaydı onuda vermeyeceklerdi...
- 10-09-2012, 15:12:00Görüyor musun hocam Adsense'i adı bile para ediyor bu mübareğintehlike2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Adsense bölümüne konu açtık nerden nereye geldik, ama toplamda kesilen paraları alıcam inşallah, sizin de tavsiyeleriniz ışığında bir ilham geldi yüreğime.
Gidicem bankaya ver bakalım abi şu benim hesabımın dökümünü burdan şu kadar para kesmişsin bunun hesabını ver. Bankanın kanunlarına göre bu parayı kesemezsin diyeceğim bakalım noluyor! Alabilirsek toplamda, 134 TL alacağım var. - 10-09-2012, 15:12:41
- 10-09-2012, 15:21:41Kısaca bu bahsettiğin gibi hocam, bu yaptıkları ülkeyi soymaktır. 1, 2 kişi değil, bin, 10 bin değil, milyonlarca mağdur vardır eminim.tension adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:21:41 -->-> Daha önceki mesaj 15:15:56 --
Hemen bir KuveytTürk hesabı açtıracağım hocam. Tavsiyen çok makbule geçti.sahbazpower adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 10-09-2012, 19:32:43Yaşım 18.playturks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kadının biri geldi kalk evladım işim var dedi.
Adam hanfendi lütfen sıranızı bekleyin.
Siz müşterimizseniz delikanlıda müşterimiz. Önce onun işlemlerini halledeceğim dedi.
Adamlarda bir farklılık var. Diğer bankalarda olsak aman, vay halimize
Ama ısrarla iş bankası kullanıyorum.
Edirneye de kuveyt gelse sorunsuz kullanırdım.