tension adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
banka isterse veriyor istemesse vemez adamlar bana kredi kartı gönderdiler kart daha elime ulaşmadan kart kullanım bedeli faturası geldi bunu tüketici haklarına bildirdim sonuç alamadım anlayacağınız sağlam bi avukata vereceksin mahkeme açacaksın başka çaresi yok,dosya masrafı adı altında kesilen paralar geri iade ediliyor dendi onada başvurdum avucumu yaladım,sakın yanlış anlamayın başvurup bi şansınızı deneyin ama fazla ümitlenmeyin,bu tür davalarda yakın bir arkadaşım 2 adet kredi kartı aidatı için başvuru yaptı birisini reddettiler diğerini ise aidat ücretini geri ödediler,ödenmeyen kartın iptal sebebi sözleşmede aidat alınacağı 12 punto kalınlıkta yazıldığı için diğeride 12 punto olsaydı onuda vermeyeceklerdi...
Kısaca bu bahsettiğin gibi hocam, bu yaptıkları ülkeyi soymaktır. 1, 2 kişi değil, bin, 10 bin değil, milyonlarca mağdur vardır eminim.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:21:41 -->-> Daha önceki mesaj 15:15:56 --

sahbazpower adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hemen bir KuveytTürk hesabı açtıracağım hocam. Tavsiyen çok makbule geçti.