playturks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bildiğim kadarıyla bu hesap işleme ücretlerisi seve seve verdirtiyoruz. Bütün paranızı geri alabilirsiniz. Bir araştırın bakalım.
banka isterse veriyor istemesse vemez adamlar bana kredi kartı gönderdiler kart daha elime ulaşmadan kart kullanım bedeli faturası geldi bunu tüketici haklarına bildirdim sonuç alamadım anlayacağınız sağlam bi avukata vereceksin mahkeme açacaksın başka çaresi yok,dosya masrafı adı altında kesilen paralar geri iade ediliyor dendi onada başvurdum avucumu yaladım,sakın yanlış anlamayın başvurup bi şansınızı deneyin ama fazla ümitlenmeyin,bu tür davalarda yakın bir arkadaşım 2 adet kredi kartı aidatı için başvuru yaptı birisini reddettiler diğerini ise aidat ücretini geri ödediler,ödenmeyen kartın iptal sebebi sözleşmede aidat alınacağı 12 punto kalınlıkta yazıldığı için diğeride 12 punto olsaydı onuda vermeyeceklerdi...