Evet ben de Kuveyt kullanıyorum. Ne öyle upuzun sözleşme imzalattılar ne iki saat beklettiler. Çay ikram ettiler ya. Ben bankada ilk defa çay içtim.
Yaşım 18.
Kadının biri geldi kalk evladım işim var dedi.
Adam hanfendi lütfen sıranızı bekleyin.
Siz müşterimizseniz delikanlıda müşterimiz. Önce onun işlemlerini halledeceğim dedi.
Adamlarda bir farklılık var. Diğer bankalarda olsak aman, vay halimize

Ama ısrarla iş bankası kullanıyorum.
Edirneye de kuveyt gelse sorunsuz kullanırdım.