• 10-09-2012, 15:10:25
    #10
    playturks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bildiğim kadarıyla bu hesap işleme ücretlerisi seve seve verdirtiyoruz. Bütün paranızı geri alabilirsiniz. Bir araştırın bakalım.
    banka isterse veriyor istemesse vemez adamlar bana kredi kartı gönderdiler kart daha elime ulaşmadan kart kullanım bedeli faturası geldi bunu tüketici haklarına bildirdim sonuç alamadım anlayacağınız sağlam bi avukata vereceksin mahkeme açacaksın başka çaresi yok,dosya masrafı adı altında kesilen paralar geri iade ediliyor dendi onada başvurdum avucumu yaladım,sakın yanlış anlamayın başvurup bi şansınızı deneyin ama fazla ümitlenmeyin,bu tür davalarda yakın bir arkadaşım 2 adet kredi kartı aidatı için başvuru yaptı birisini reddettiler diğerini ise aidat ücretini geri ödediler,ödenmeyen kartın iptal sebebi sözleşmede aidat alınacağı 12 punto kalınlıkta yazıldığı için diğeride 12 punto olsaydı onuda vermeyeceklerdi...
  • 10-09-2012, 15:11:54
    #11
    Ben garantideki hesabımı kapattıktan sonra defalarca arayıp 100 lira bonus yatıralım hesabını tekrar açalım falan demişlerdi
  • 10-09-2012, 15:12:00
    #12
    tehlike2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ara akbankı iadesini iste büyük ihtimalle iade yaparlar.
    Görüyor musun hocam Adsense'i adı bile para ediyor bu mübareğin
    Adsense bölümüne konu açtık nerden nereye geldik, ama toplamda kesilen paraları alıcam inşallah, sizin de tavsiyeleriniz ışığında bir ilham geldi yüreğime.
    Gidicem bankaya ver bakalım abi şu benim hesabımın dökümünü burdan şu kadar para kesmişsin bunun hesabını ver. Bankanın kanunlarına göre bu parayı kesemezsin diyeceğim bakalım noluyor! Alabilirsek toplamda, 134 TL alacağım var.
  • 10-09-2012, 15:12:41
    #13
    https://www.r10.net/off-topic/830647-...7339733-a.html
    sizi kuveyttürke davet ediyorum
  • 10-09-2012, 15:21:41
    #14
    tension adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    banka isterse veriyor istemesse vemez adamlar bana kredi kartı gönderdiler kart daha elime ulaşmadan kart kullanım bedeli faturası geldi bunu tüketici haklarına bildirdim sonuç alamadım anlayacağınız sağlam bi avukata vereceksin mahkeme açacaksın başka çaresi yok,dosya masrafı adı altında kesilen paralar geri iade ediliyor dendi onada başvurdum avucumu yaladım,sakın yanlış anlamayın başvurup bi şansınızı deneyin ama fazla ümitlenmeyin,bu tür davalarda yakın bir arkadaşım 2 adet kredi kartı aidatı için başvuru yaptı birisini reddettiler diğerini ise aidat ücretini geri ödediler,ödenmeyen kartın iptal sebebi sözleşmede aidat alınacağı 12 punto kalınlıkta yazıldığı için diğeride 12 punto olsaydı onuda vermeyeceklerdi...
    Kısaca bu bahsettiğin gibi hocam, bu yaptıkları ülkeyi soymaktır. 1, 2 kişi değil, bin, 10 bin değil, milyonlarca mağdur vardır eminim.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:21:41 -->-> Daha önceki mesaj 15:15:56 --

    sahbazpower adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hemen bir KuveytTürk hesabı açtıracağım hocam. Tavsiyen çok makbule geçti.
  • 10-09-2012, 19:28:01
    #15
    Evet ben de Kuveyt kullanıyorum. Ne öyle upuzun sözleşme imzalattılar ne iki saat beklettiler. Çay ikram ettiler ya. Ben bankada ilk defa çay içtim.
  • 10-09-2012, 19:32:43
    #16
    playturks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet ben de Kuveyt kullanıyorum. Ne öyle upuzun sözleşme imzalattılar ne iki saat beklettiler. Çay ikram ettiler ya. Ben bankada ilk defa çay içtim.
    Yaşım 18.
    Kadının biri geldi kalk evladım işim var dedi.
    Adam hanfendi lütfen sıranızı bekleyin.
    Siz müşterimizseniz delikanlıda müşterimiz. Önce onun işlemlerini halledeceğim dedi.

    Adamlarda bir farklılık var. Diğer bankalarda olsak aman, vay halimize Ama ısrarla iş bankası kullanıyorum.
    Edirneye de kuveyt gelse sorunsuz kullanırdım.