selam arkadaslar..
sitemin reklam yerleşimi sizce nasıl olmalı. bu bir hazır blog oldugundan çok fazla bir seçenek yok ama bilgisi olan arkadaslar yardımcı olurlar diye düşünüyorum
site adresi : http://reklammuzigi.blogspot.com
birde arkadslar diğer sitelerim için nasıl olmalı onuda merak ediyorum su anda sadece konu içlerinde reklamlar var.
www.anasagligi.com
www.sagligimizvebiz.com
www.klipler.iz.tc
hepsi için bir değerlendirme yaparsanız sewinirim.
yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
Reklam yerleşimleri hakkında
12
●1.004
- 15-12-2010, 00:42:21Üyeliği durdurulduBirazdan yöneticiler yardimci olur flood yaptiginiz icin.diray67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-12-2010, 00:51:00Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Blogunuz çok zor açılıyor.konuları tam yayınlamışsınız ve hep video olduğu için açılmakta zorlanıyor.konuların özetlerini yayınlamanız daha iyi olur gibime geliyor.İkinci site daha yeni galiba.Sol tarafa 160*600 kule reklam konu içine 336*280 reklam ve headere de 728*90 reklam iyi gider gibime geldi.
- 15-12-2010, 01:54:25yorumun için tşk ederim.kanisti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet site yeni.
fakat oralara nasıl reklam yerleştireceğimi bilemediğim için wp de adman i ekledim
ve konu içlerine 3 er tane otomatik ekliyor.
nasıl yapılacagını arastıracagım. - 15-12-2010, 14:55:49hangisi için söylediğini öğrenebilrimiyimALem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle