• 14-12-2010, 18:31:29
    #1
    selam arkadaslar..
    sitemin reklam yerleşimi sizce nasıl olmalı. bu bir hazır blog oldugundan çok fazla bir seçenek yok ama bilgisi olan arkadaslar yardımcı olurlar diye düşünüyorum
    site adresi : http://reklammuzigi.blogspot.com


    birde arkadslar diğer sitelerim için nasıl olmalı onuda merak ediyorum su anda sadece konu içlerinde reklamlar var.
    www.anasagligi.com


    www.sagligimizvebiz.com
    www.klipler.iz.tc

    hepsi için bir değerlendirme yaparsanız sewinirim.
    yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
  • 15-12-2010, 00:42:21
    #2
    Üyeliği durduruldu
    diray67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yokmu yardımcı olacak olan
    Birazdan yöneticiler yardimci olur flood yaptiginiz icin.
  • 15-12-2010, 00:51:00
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Blogunuz çok zor açılıyor.konuları tam yayınlamışsınız ve hep video olduğu için açılmakta zorlanıyor.konuların özetlerini yayınlamanız daha iyi olur gibime geliyor.İkinci site daha yeni galiba.Sol tarafa 160*600 kule reklam konu içine 336*280 reklam ve headere de 728*90 reklam iyi gider gibime geldi.
  • 15-12-2010, 01:54:25
    #4
    kanisti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Blogunuz çok zor açılıyor.konuları tam yayınlamışsınız ve hep video olduğu için açılmakta zorlanıyor.konuların özetlerini yayınlamanız daha iyi olur gibime geliyor.İkinci site daha yeni galiba.Sol tarafa 160*600 kule reklam konu içine 336*280 reklam ve headere de 728*90 reklam iyi gider gibime geldi.
    yorumun için tşk ederim.
    evet site yeni.
    fakat oralara nasıl reklam yerleştireceğimi bilemediğim için wp de adman i ekledim
    ve konu içlerine 3 er tane otomatik ekliyor.
    nasıl yapılacagını arastıracagım.
  • 15-12-2010, 13:24:27
    #5
    bi kere tema uymamış daha kaliteli tema bulabilirsin
  • 15-12-2010, 14:55:49
    #6
    ALem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bi kere tema uymamış daha kaliteli tema bulabilirsin
    hangisi için söylediğini öğrenebilrimiyim
  • 15-12-2010, 20:14:35
    #7
    güncel
  • 19-12-2010, 01:56:01
    #8
    yardımcı olabilecek kimse yokmudur
  • 21-12-2010, 19:21:40
    #9
    sanırım bu konuda kimse bana yardım etmeyecek konuyu silebilirseniz sewinirim