selam arkadaslar..
sitemin reklam yerleşimi sizce nasıl olmalı. bu bir hazır blog oldugundan çok fazla bir seçenek yok ama bilgisi olan arkadaslar yardımcı olurlar diye düşünüyorum
site adresi : http://reklammuzigi.blogspot.com


birde arkadslar diğer sitelerim için nasıl olmalı onuda merak ediyorum su anda sadece konu içlerinde reklamlar var.
www.anasagligi.com


www.sagligimizvebiz.com
www.klipler.iz.tc

hepsi için bir değerlendirme yaparsanız sewinirim.
yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim.