• 21-12-2010, 19:28:46
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar hocam,
    Reklam yerleşimleri sitenini en göze çapran alanına yerleşmelidir. Ama burada rahatsız edici kıvam kesinlikle oluşturulmamalıdır. Sitenini va rolan renk tipinede uyumlu reklamlar ve türler seçilmelidir.
    Hani sizlere şöyle yap diyemeyiz ama temel olarak yerleşim bu mantık üzerinde yapılıyor.

    Ve son olarak ayrıca konuya 3 kez ardı ardına post adarak flood yapmışsınız. Buda ben sebebidir.
  • 21-12-2010, 19:51:23
    #11
    https://www.google.com/adsense/suppo...r&answer=17954
    koyu renkler çok tık alan yerlerdir
    temalarını değiştirmelisin iyi değiller standart tema bu temalardan iyidir.
    üste yani headara728x90 ya da sola gökdelen konu başına 336x280 konu altına336x280 e uygun reklam yerleşimleridir.
  • 21-12-2010, 20:00:37
    #12
    yorum için tşk ederim. önerebileceğiniz tema varmıdır
  • 25-12-2010, 15:22:03
    #13
    arkadaslar yerlesımden mı yoksa kafasına gore mı verıyor Tık basına ucreti anlamadım Dün 4 tıka 2$ vermiş neredeyse bi blogumda 1 tıka 0.44 $ vermiş