Konu
Reklam yerleşimleri hakkında
25-12-2010, 15:22:03
#13
Ormantik
arkadaslar yerlesımden mı yoksa kafasına gore mı verıyor Tık basına ucreti anlamadım Dün 4 tıka 2$ vermiş neredeyse bi blogumda 1 tıka 0.44 $ vermiş