http://img232.imageshack.us/img232/4821/adsenseq.png
sizce nasıl arkadaşlar
birkaç günde kazanç bu
14
●994
- 25-05-2010, 18:15:56nasıl bir yerleşimin var hocam
43 gösterimde 3-4 tıklama alıyorum ben
- 25-05-2010, 19:49:52hocam gövde gösterisi yapmıyorum adsense yeni kayıt oldum pek anlamam kazancın nasıl olduğunu sordum sadeceLeonS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
43 gösterimde 3-4 tıklama alıyorum ben