• 25-05-2010, 07:51:20
    #1
    http://img232.imageshack.us/img232/4821/adsenseq.png

    sizce nasıl arkadaşlar
  • 25-05-2010, 07:57:01
    #2
    Misafir
    çok az
  • 25-05-2010, 10:00:29
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Reklamların yerleşimine ve göz aşinalığını artıracak şekilde reklamlarınızı konumlandırmanızı tavsiye edebilirim bu şekilde daha cok gelir elde edebiliceğiniz kanısındayım hocam..
  • 25-05-2010, 10:17:18
    #4
    Sitenin icerigi Nedir Bilmiyorum ama 7 tik ve 0,56$ fena degiL gayet güzel yerleşimlerini iyi yaparsan dahada arttirabilirsin iyi calismalar kardeS.
  • 25-05-2010, 17:46:01
    #5
    kişisel blog tutuyorum reklamlarıda yerleştirdim ama iyimi kötümü bilmiyorum
  • 25-05-2010, 18:12:04
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaş bugünlerde adsense kazancını göstermek moda oldu, sanki millet birbiriyle gövde gösterisi yapıyor. Bırakın size kalsın 0,08 sana yüksek gelir, biz 1,4 kazanırız yüksek gelir. Kazandığınızı göstermek sizin zararınıza.
  • 25-05-2010, 18:13:23
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Fena değil hocam, reklam yerleşimini düzenlersen daha iyi tık alabilirsin.
  • 25-05-2010, 18:15:56
    #8
    nasıl bir yerleşimin var hocam 43 gösterimde 3-4 tıklama alıyorum ben
  • 25-05-2010, 19:49:52
    #9
    LeonS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş bugünlerde adsense kazancını göstermek moda oldu, sanki millet birbiriyle gövde gösterisi yapıyor. Bırakın size kalsın 0,08 sana yüksek gelir, biz 1,4 kazanırız yüksek gelir. Kazandığınızı göstermek sizin zararınıza.
    hocam gövde gösterisi yapmıyorum adsense yeni kayıt oldum pek anlamam kazancın nasıl olduğunu sordum sadece