LeonS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaş bugünlerde adsense kazancını göstermek moda oldu, sanki millet birbiriyle gövde gösterisi yapıyor. Bırakın size kalsın 0,08 sana yüksek gelir, biz 1,4 kazanırız yüksek gelir. Kazandığınızı göstermek sizin zararınıza.
hocam gövde gösterisi yapmıyorum adsense yeni kayıt oldum pek anlamam kazancın nasıl olduğunu sordum sadece