Arkadaş bugünlerde adsense kazancını göstermek moda oldu, sanki millet birbiriyle gövde gösterisi yapıyor. Bırakın size kalsın 0,08 sana yüksek gelir, biz 1,4 kazanırız yüksek gelir. Kazandığınızı göstermek sizin zararınıza.