• 24-05-2010, 19:15:17
    #1
    Merhaba Arkadaşlar Bir Sorum Olucak Şimdi Ben Bedava Dağıtılan Temama Adsense Eklesem Problem Olur Mu ? Başkaları O Temayı Kullanacak.
  • 24-05-2010, 19:26:27
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    "Başkaları o temayı kullancak." bunu anlamadım ama temaya adsense kodu eklemende bir sorun yok..
  • 24-05-2010, 19:28:39
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yani senin reklamların tanımadıgın kişlerin vepsitesinde çıkacak demek istiyorsun , adsense ayar bölümünden kısıtlama yapmamışsan reklamların başka sitede çıkar ama reklamları kullanan siteler kurallara aykırı siteler olursa ***** gibi zararı olacagı kanısındayım . ayrıyeten etik bi durum degil tabi dogru anlamışsam
  • 24-05-2010, 19:37:56
    #4
    DarkStyLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Başkaları o temayı kullancak." bunu anlamadım ama temaya adsense kodu eklemende bir sorun yok..
    Mesela Bir Wordpress Teması O Temanın İçine Ben Reklamımı Koyucam. Kullanan Sitede Benim Adsense Reklamım Çıkıcak.

    juverol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yani senin reklamların tanımadıgın kişlerin vepsitesinde çıkacak demek istiyorsun , adsense ayar bölümünden kısıtlama yapmamışsan reklamların başka sitede çıkar ama reklamları kullanan siteler kurallara aykırı siteler olursa ***** gibi zararı olacagı kanısındayım . ayrıyeten etik bi durum degil tabi dogru anlamışsam
    Hocam Etik Kısmına Kadar Anladımda Neden Etik Olmaz Mesela Tema Benim Yapımım ?
  • 24-05-2010, 19:49:19
    #5
    BeacHer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Etik Kısmına Kadar Anladımda Neden Etik Olmaz Mesela Tema Benim Yapımım ?
    Eger karşıdaki kişinin senin reklamını yayınladıgından haberi yoksa etik degildir demek istedim misal kandi reklamı cıktıgını sanıyor ama senin reklamın çıkması gibi yoksa etiklik bakımından temalarada olan linklerle aynı durumu teşkil eder etik olarak bir sorun olmaz yani, tabi bunlar benim düşüncem
  • 24-05-2010, 19:54:26
    #6
    O Kısımı Düşünüyorum Bende Şimdi Adam İlerde Kendi Reklamının Olduğunu Sanıp Benim Reklamım Çıkınca Şikayet Edebilir Mi ?
  • 24-05-2010, 19:56:34
    #7
    BeacHer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O Kısımı Düşünüyorum Bende Şimdi Adam İlerde Kendi Reklamının Olduğunu Sanıp Benim Reklamım Çıkınca Şikayet Edebilir Mi ?
    Şikayet etmesinede gerek yokki,ya sizin temayı yasadışı içerikte kullanırsa bi'de öyle düşünün.
  • 24-05-2010, 19:58:14
    #8
    MafyAlemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şikayet etmesinede gerek yokki,ya sizin temayı yasadışı içerikte kullanırsa bi'de öyle düşünün.
    Orasıda Doğru
  • 24-05-2010, 20:29:27
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Bazı temalar var, atıyorum wordpress adsense temaları. bunlarla birlikte yayıncının adsense reklamları geliyor biz bunları değiştiriyorz. bu nedenle seninde tamalara adsense kodu koymak etik değil denilemez. kaldırmak isteyen kaldırır sonuçta, oraya şifreleme yapmıyorsun...

    Yasa dışı içerik konusuna gelince bunun bir çeşit önlemi olmalı yoksa, dediğim gibi adsense vb. tema dağıtımcıları oraya kendi reklam kodlarını koymazlardı.

    tabi şuda var, Türkiye kullanıcılarına çifte standart uygulanıyor, o banlanmaz sen banlanırsın bilemem


    edit : bir örnek vereyim

    http://tema.yakuter.com/wordpress-tu...-dilectio.html

    burdaki temayı indirince oradaki adsense kodları ile birlikte geliyor. tabi o reklamlar erhan yakuterinde yada değildir bilemem.