BeacHer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O Kısımı Düşünüyorum Bende Şimdi Adam İlerde Kendi Reklamının Olduğunu Sanıp Benim Reklamım Çıkınca Şikayet Edebilir Mi ?
Şikayet etmesinede gerek yokki,ya sizin temayı yasadışı içerikte kullanırsa bi'de öyle düşünün.