• 24-05-2010, 20:30:00
    #10
    BeacHer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesela Bir Wordpress Teması O Temanın İçine Ben Reklamımı Koyucam. Kullanan Sitede Benim Adsense Reklamım Çıkıcak.



    Hocam Etik Kısmına Kadar Anladımda Neden Etik Olmaz Mesela Tema Benim Yapımım ?
    Tema sizin temaniz yalniz siz temayi paylasima sunuyorsunuz!
    Ücretli satmiyorsunuz,kendi isteginize göre paylasiyorsunuz.

    Birisinin kafasi atarsa sürekli tiklar taki sizin adsense´den banlanmanizi saglayana kadar. eger kurusum varsa kusuruma bakmayin 24 saattir gözümü hic kirpmadim göz kapaklarimi zor aciyorum desem yeridir yerinizde olsam öyle birseye kalkismazdim 3 kurus fazla kazanmak icin riske girmeye gerek yok!
  • 24-05-2010, 20:30:54
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Esas gel beni as olur be arkadaşım senin dediğin.
  • 24-05-2010, 20:39:20
    #12
    MafyAlemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şikayet etmesinede gerek yokki,ya sizin temayı yasadışı içerikte kullanırsa bi'de öyle düşünün.
    Yakup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazı temalar var, atıyorum wordpress adsense temaları. bunlarla birlikte yayıncının adsense reklamları geliyor biz bunları değiştiriyorz. bu nedenle seninde tamalara adsense kodu koymak etik değil denilemez. kaldırmak isteyen kaldırır sonuçta, oraya şifreleme yapmıyorsun...

    Yasa dışı içerik konusuna gelince bunun bir çeşit önlemi olmalı yoksa, dediğim gibi adsense vb. tema dağıtımcıları oraya kendi reklam kodlarını koymazlardı.

    tabi şuda var, Türkiye kullanıcılarına çifte standart uygulanıyor, o banlanmaz sen banlanırsın bilemem


    edit : bir örnek vereyim

    http://tema.yakuter.com/wordpress-tu...-dilectio.html

    burdaki temayı indirince oradaki adsense kodları ile birlikte geliyor. tabi o reklamlar erhan yakuterinde yada değildir bilemem.
    CilginBoard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tema sizin temaniz yalniz siz temayi paylasima sunuyorsunuz!
    Ücretli satmiyorsunuz,kendi isteginize göre paylasiyorsunuz.

    Birisinin kafasi atarsa sürekli tiklar taki sizin adsense´den banlanmanizi saglayana kadar. eger kurusum varsa kusuruma bakmayin 24 saattir gözümü hic kirpmadim göz kapaklarimi zor aciyorum desem yeridir yerinizde olsam öyle birseye kalkismazdim 3 kurus fazla kazanmak icin riske girmeye gerek yok!
    airwebmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Esas gel beni as olur be arkadaşım senin dediğin.

    Teşekkürler Arkadaşlar Yorumlarınızı Göz Önünde Bulundurarak Koymaktan Vazgeçtim. Seven Kadar Sevmeyen İnsanımızda Var. Vazgeçtim Koymıyacağım Baya Riskli Gözüküyor.
  • 24-05-2010, 20:44:51
    #13
    Zaten kim başkasının eklam kodlarını kendi sitesinde tutarki tema degiştirmeyi bilen kişi o kodların kendine ait olmadıgını anlamazmı
  • 24-05-2010, 21:04:30
    #14
    Adam gıcık olur da sürekli reklama tıklarsa ban bile yiyebilirsiniz.