BeacHer adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ücretli satmiyorsunuz,kendi isteginize göre paylasiyorsunuz.
Birisinin kafasi atarsa sürekli tiklar taki sizin adsense´den banlanmanizi saglayana kadar. eger kurusum varsa kusuruma bakmayin 24 saattir gözümü hic kirpmadim göz kapaklarimi zor aciyorum desem yeridir
yerinizde olsam öyle birseye kalkismazdim 3 kurus fazla kazanmak icin riske girmeye gerek yok!
kaldırmak isteyen kaldırır sonuçta, oraya şifreleme yapmıyorsun...
tabi o reklamlar erhan yakuterinde yada değildir bilemem.