• 02-09-2009, 13:14:21
    #1
    Selam arkadaşlar adsenseden tık başına 0.01 kazandığımı gördüm ve çok şaşırdım alta ufak bi resim ekledim bunun sebebi nedir?


  • 02-09-2009, 18:19:29
    #2
    Üyeliği durduruldu
    tık başına okdr veriomuş
  • 02-09-2009, 21:58:20
    #3
    feeldattrend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tık başına okdr veriomuş
    Çok zekisin ben tahmin edememiştim.
    Neden düşük onu soruyorum kimisininki 1 dolarken benimki 0.01 çok sinir bozucu değilmi?
    Lütfen işe yarar sağlıklı cevap verelim boşuna db yi doldurmasın en azından
  • 02-09-2009, 22:50:21
    #4
    Üyeliği durduruldu
    arsbil_tr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok zekisin ben tahmin edememiştim.
    Neden düşük onu soruyorum kimisininki 1 dolarken benimki 0.01 çok sinir bozucu değilmi?
    Lütfen işe yarar sağlıklı cevap verelim boşuna db yi doldurmasın en azından
    tmm sakin ol.. evet sinir bozucu, bnmde aynı sebepten sinirim bozuldu... ama ortamı gerginleştirmeye gerek yok
    sorunu daha açıklayıcı sorsan daha açıklayıcı cvp alırsın. Benzer sorunlardan ben de çok dert yandın konuları incele belki yardımcı olur
    https://www.r10.net/google-adsense/44...k-dusuk-2.html
    https://www.r10.net/adsense-ve-ben/44...ukselir-2.html
  • 02-09-2009, 22:51:40
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Gayet normal bir gelir.Onlarca tika 0 bile veriyor
  • 02-09-2009, 22:53:19
    #6
    Üyeliği durduruldu
    bencede şu zaman'da guzel 30-40 tıka 0 alanlar var
  • 02-09-2009, 22:55:22
    #7
    25-30 tıka 0,10 $ aşağısı alan bir çok kişi var. Gayet normal yani.
  • 02-09-2009, 22:56:14
    #8
    Bendede durum farklı sayılmaz.