Bunun Sebebi Nedir?
7
●450
- 02-09-2009, 21:58:20Çok zekisin ben tahmin edememiştim.feeldattrend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden düşük onu soruyorum kimisininki 1 dolarken benimki 0.01 çok sinir bozucu değilmi?
Lütfen işe yarar sağlıklı cevap verelim boşuna db yi doldurmasın en azından
- 02-09-2009, 22:50:21Üyeliği durduruldutmm sakin ol.. evet sinir bozucu, bnmde aynı sebepten sinirim bozuldu... ama ortamı gerginleştirmeye gerek yokarsbil_tr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

sorunu daha açıklayıcı sorsan daha açıklayıcı cvp alırsın. Benzer sorunlardan ben de çok dert yandın konuları incele belki yardımcı olur
https://www.r10.net/google-adsense/44...k-dusuk-2.html
https://www.r10.net/adsense-ve-ben/44...ukselir-2.html - 02-09-2009, 22:51:40Üyeliği durdurulduGayet normal bir gelir.Onlarca tika 0 bile veriyor
- 02-09-2009, 22:53:19Üyeliği durduruldubencede şu zaman'da guzel
30-40 tıka 0 alanlar var


30-40 tıka 0 alanlar var