Çok zekisin ben tahmin edememiştim.
Neden düşük onu soruyorum kimisininki 1 dolarken benimki 0.01 çok sinir bozucu değilmi?
Lütfen işe yarar sağlıklı cevap verelim boşuna db yi doldurmasın en azından
tmm sakin ol.. evet sinir bozucu, bnmde aynı sebepten sinirim bozuldu... ama ortamı gerginleştirmeye gerek yok

sorunu daha açıklayıcı sorsan daha açıklayıcı cvp alırsın. Benzer sorunlardan ben de çok dert yandın konuları incele belki yardımcı olur
https://www.r10.net/google-adsense/44...k-dusuk-2.html https://www.r10.net/adsense-ve-ben/44...ukselir-2.html