feeldattrend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tık başına okdr veriomuş
Çok zekisin ben tahmin edememiştim.
Neden düşük onu soruyorum kimisininki 1 dolarken benimki 0.01 çok sinir bozucu değilmi?
Lütfen işe yarar sağlıklı cevap verelim boşuna db yi doldurmasın en azından