• 12-08-2023, 19:26:25
    #10
    yüklendik
  • 12-08-2023, 19:35:28
    #11
    Issizler sadece reklam yayinlayici tarafini dusunuyor.
    Reklam vereni, onun bosuna eriyen butcesini dusunen yok tabi! Issizlerden baska birsey beklenemez zaten.
  • 12-08-2023, 19:37:44
    #12
    adsense hesabın ban yer direkt linke gidince bu şekilde
  • 12-08-2023, 19:38:33
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Issizler sadece reklam yayinlayici tarafini dusunuyor.
    Reklam vereni, onun bosuna eriyen butcesini dusunen yok tabi! Issizlerden baska birsey beklenemez zaten.
    Yanlış anlamadıysam adam reklamların aktif olması için uğraşıyor reklamlara tıklatmıyor. Zaten şuan aktif bir reklam yok
  • 12-08-2023, 19:41:46
    #14
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Issizler sadece reklam yayinlayici tarafini dusunuyor.
    Reklam vereni, onun bosuna eriyen butcesini dusunen yok tabi! Issizlerden baska birsey beklenemez zaten.
    adam reklamıma tıklayverin dememişki. botlar gelmiş bir umut ile adsense onaylatacak neden bukadar kasdınki. bu forum bilmiyorsanız esasen destek yardım forumudur, bilgi paylaşım forumudur sonradan sonradan ticaretde döndü
  • 12-08-2023, 19:47:19
    #15
    ModaMarka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    La adam r10 da güvenilir bir ticaret adamı ne duyar kastınız be

    hocam okadar kişiden saldırı aldınız yinede paylaşıyorsunuz bence bu gibi şeylerde böyle paylaşmayın illa bir işsiz vardır
    Ben de anlamıyorum.
    Abiyi tanımam, ismini de bilmem.
    Ama r10 da hep faydalı yorumlarını gördüm.
    Ne olmuş tıklayınca, elimiz mi kopar
  • 12-08-2023, 19:52:35
    #16
    RauL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adam reklamıma tıklayverin dememişki. botlar gelmiş bir umut ile adsense onaylatacak neden bukadar kasdınki. bu forum bilmiyorsanız esasen destek yardım forumudur, bilgi paylaşım forumdurur sonradan sonradan ticaretde döndü
    Bir tik yapin derken sitesine degil, sitedeki reklama sanmistim. Yanlis anlamisim megerse. Kusura bakmayin. Kolay gelsin.
    • RauL
    • ByHickimse
    RauL ve ByHickimse bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 12-08-2023, 19:55:19
    #17
    royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de anlamıyorum.
    Abiyi tanımam, ismini de bilmem.
    Ama r10 da hep faydalı yorumlarını gördüm.
    Ne olmuş tıklayınca, elimiz mi kopar
    r10un mazisi böyle değildi, şuan eğitim adı altında satılan absürt eğitimlerin çok çok üstünde insanlar bilgi paylaşımı yapardı, şuan ne bilgili insan kaldı nede bilgi paylaşımı kaldı, insanlar bencil ve hırslı oldu para için her türlü değeri çiğneyecebilecek tipler doldu. bu sebeple arkadaş sitesinde yeterki başarılı olmasın, yani insanlar cebine girmeyen bişey olmadıkça senin iş yapmanı istemiyor haset ediyor
  • 12-08-2023, 20:13:12
    #18
    Kötü bir şey görmedim neler yazmışsınız. İllegal tarafını hiç göremedim. Girdik umarım onay alır. Faviconda ekleyin tavsiyem.