Issizler sadece reklam yayinlayici tarafini dusunuyor.
Reklam vereni, onun bosuna eriyen butcesini dusunen yok tabi! Issizlerden baska birsey beklenemez zaten.
adam reklamıma tıklayverin dememişki. botlar gelmiş bir umut ile adsense onaylatacak neden bukadar kasdınki. bu forum bilmiyorsanız esasen destek yardım forumudur, bilgi paylaşım forumudur sonradan sonradan ticaretde döndü