La adam r10 da güvenilir bir ticaret adamı ne duyar kastınız be
hocam okadar kişiden saldırı aldınız yinede paylaşıyorsunuz bence bu gibi şeylerde böyle paylaşmayın illa bir işsiz vardır
Ben de anlamıyorum.
Abiyi tanımam, ismini de bilmem.
Ama r10 da hep faydalı yorumlarını gördüm.
Ne olmuş tıklayınca, elimiz mi kopar