Ben de anlamıyorum.
Abiyi tanımam, ismini de bilmem.
Ama r10 da hep faydalı yorumlarını gördüm.
Ne olmuş tıklayınca, elimiz mi kopar
r10un mazisi böyle değildi, şuan eğitim adı altında satılan absürt eğitimlerin çok çok üstünde insanlar bilgi paylaşımı yapardı, şuan ne bilgili insan kaldı nede bilgi paylaşımı kaldı, insanlar bencil ve hırslı oldu para için her türlü değeri çiğneyecebilecek tipler doldu. bu sebeple arkadaş sitesinde yeterki başarılı olmasın, yani insanlar cebine girmeyen bişey olmadıkça senin iş yapmanı istemiyor haset ediyor