• 18-04-2009, 20:03:53
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Parayi cekebiliyorsan cek. ban gelir sanirim. ben okulun sitesinde bile gunde 100 ogrenci giriyor. bu kadar almiyorum.
  • 18-04-2009, 20:04:41
    #11
    Üyeliği durduruldu
    [QUOTE=fhasbal;1058516844]siteni söyler misin ?
    bu değil dimi ? Linkin kaldırılması istendi

    Adam Video Sitesi Demiş. Bu Blog Değildir
  • 18-04-2009, 20:06:28
    #12
    bu değil dimi ?[/quote]
    fhasbal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    siteni söyler misin ?

    bu değil dimi ?
    Cevapladığım pm'ne bakarsan anlarsın.

    Not : Yaşamış olduğum daha önceki bir sahne için linki veremiyorum ; lakin abartısız tıklamalar ile yayın sürecim durduruluyor.Aynı sahneyi tekrar yaşamak istemiyorum.
  • 18-04-2009, 20:10:51
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sitenin ekran görüntüsünü yollayabilir misin ? en azından reklam yerleşimini görsek sakıncası yoksa ?
  • 18-04-2009, 20:11:14
    #14
    anonim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    reklamları nereye yerleatirdin cok merak ediyorum söyle baktım bi 5 te 1 tıklama oranı var eger yeniysen ba yemen muhtemel ama kac aydır böyle kazanıyorum diyorsan garip reklam firmalarında mantık sudur en fazla bi yuzde 5 tıklama olur yani yuz tekilli site gunde en fazla 5 tık alır eger fazla alan site varsa sureklki inceleme altında tutulu eklam firmaları tarafından veya ban yer adsensede bu öylew dehgil pek ama yinede 100 de 20 tıklama çok garip introya falan mı koydun reklamı veya boş sayfaya

    Siz öyle sanın. Benim 100 gösterime tıklama oranım 26...Eğer hile yapmıyorsanız hiç bir sorun olmaz. Çünkü biz kazanırsak google'da kazanıyor.
  • 18-04-2009, 20:11:14
    #15
    Gercekten muthis bir miktar.
  • 18-04-2009, 20:11:52
    #16
    Aslında anormal olan bişey de olmayabilir.
    Tık başı ortalama, 0,1 dolar almıs.

    Yalnız gosterime gore tıklama cok fazla. Burası garip geldi. 7 kişiden birisi tıklamış!

    Bende boyle olsa, 1500 tık alırım, gunde de 30 dolar falan kazanırım (kendi ortalama tık ucretlerime gore)

    Dedigim gibi blogun konusunu merak edenlerden degilim...
    Merak ettigim nasıl bu kadar yuksek tıklama oranına erişilmiş. Nasıl bir reklam yerleşimi uygulanmış mühim olan ve ban yiyip yemeyecegini de gosterecek olan bu.
  • 18-04-2009, 20:15:46
    #17
    Yahu bende çok merak ettim şu siteyi

    Bu arada allah kazancınızı daha artırsın gerçekten çok büyük bir meblağa
  • 18-04-2009, 20:17:22
    #18
    İnanın bu durumdan ban yiyecek olsam bu zamana kadar yerdim.Uzun zamandır bu işle uğraşıyorum, yaptığım hile , sahtekarlık hiç birşey yok.Bu rakam benim için normal , sizlerin tepkisi şaşırttı biraz.Hile , banlanırsn vs. İnanın insan konu açmaya korkacak yakında