6726/931 = 102,65 $
68
●5.910
- 18-04-2009, 20:06:28bu değil dimi ?[/quote]
Cevapladığım pm'ne bakarsan anlarsın.fhasbal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Not : Yaşamış olduğum daha önceki bir sahne için linki veremiyorum ; lakin abartısız tıklamalar ile yayın sürecim durduruluyor.Aynı sahneyi tekrar yaşamak istemiyorum. - 18-04-2009, 20:11:14anonim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz öyle sanın. Benim 100 gösterime tıklama oranım 26...Eğer hile yapmıyorsanız hiç bir sorun olmaz. Çünkü biz kazanırsak google'da kazanıyor. - 18-04-2009, 20:11:52Aslında anormal olan bişey de olmayabilir.
Tık başı ortalama, 0,1 dolar almıs.
Yalnız gosterime gore tıklama cok fazla. Burası garip geldi. 7 kişiden birisi tıklamış!
Bende boyle olsa, 1500 tık alırım, gunde de 30 dolar falan kazanırım (kendi ortalama tık ucretlerime gore)
Dedigim gibi blogun konusunu merak edenlerden degilim...
Merak ettigim nasıl bu kadar yuksek tıklama oranına erişilmiş. Nasıl bir reklam yerleşimi uygulanmış mühim olan ve ban yiyip yemeyecegini de gosterecek olan bu.
