Aslında anormal olan bişey de olmayabilir.
Tık başı ortalama, 0,1 dolar almıs.

Yalnız gosterime gore tıklama cok fazla. Burası garip geldi. 7 kişiden birisi tıklamış!

Bende boyle olsa, 1500 tık alırım, gunde de 30 dolar falan kazanırım (kendi ortalama tık ucretlerime gore)

Dedigim gibi blogun konusunu merak edenlerden degilim...
Merak ettigim nasıl bu kadar yuksek tıklama oranına erişilmiş. Nasıl bir reklam yerleşimi uygulanmış mühim olan ve ban yiyip yemeyecegini de gosterecek olan bu.