İnanın bu durumdan ban yiyecek olsam bu zamana kadar yerdim.Uzun zamandır bu işle uğraşıyorum, yaptığım hile , sahtekarlık hiç birşey yok.Bu rakam benim için normal , sizlerin tepkisi şaşırttı biraz.Hile , banlanırsn vs. İnanın insan konu açmaya korkacak yakında