• 22-01-2009, 18:28:19
    #10
    Üyeliği durduruldu
    nosascomp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    inanılmaz az.
    ama tık sayısı çok iyimiş. 100k gösterime 7k tık. çok iyi.
    100k gösterime 7k tık nerede yazıyor acaba nasıl okudun anlamadımki.
  • 22-01-2009, 18:30:59
    #11
    Üyeliği durduruldu
    adsenseye okkalı bi mail patlat bence
  • 22-01-2009, 18:35:40
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    izletrgroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar türk firmlarından birine geçin (REKLAMSTORE - ADTECH ) ; türk firmalarıda az veriyor ama olsun paranız türke gitsin...
    Yanlışım var diyen ?
    Herkesin şikayet ettiği reklamların kaynağı zaten onlar ! Reklamstore a lafım yok ama ADTECH ve GARANTİ ARKADAŞ yüzünden kazançlar dibe vurdu zaten.

    Ayrıca reklamstore ve adtech i de DOLANDIRICI ALDATICI kontör - partner - KARINI ALDAT tarzı reklamlar işgal etmiş durumda.

    Tek yapılacak adsense in bunlara dur demesini beklemek veya adam gibi başka reklam firmalarını denemek. Gittigidiyor Hepsiburada Linkz gibi ...
  • 22-01-2009, 19:47:41
    #13
    erdoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    site içeriği nedir ?
    genel forum sitesi.
  • 26-01-2009, 10:15:46
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Fiyatlar baya düşmüş sanirim
  • 26-01-2009, 10:19:11
    #15
    Bu dönemler geçicidir arkadaşlar. Piyasa zaten ölü durumdayken bedava kuponlarla daha da kan kaybetti. Ama elbet tükenecek kuponlar
  • 26-01-2009, 10:29:54
    #16
    HKNOCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu dönemler geçicidir arkadaşlar. Piyasa zaten ölü durumdayken bedava kuponlarla daha da kan kaybetti. Ama elbet tükenecek kuponlar
    Bu sorun bittikten sonra da kriz gene bahane edilecek gibi gelecek para tatlı gelince
  • 26-01-2009, 10:48:10
    #17
    Üyeliği durduruldu
    uzaklar123 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    son 7 günlük.
    Sayfa gösterimleri 108.402
    Tıklamalar 1.776
    Sayfa TO 1,64%
    Sayfa eBGBM 0,05 $
    Kazançlar 5,10 $
    yorumlarınızı bekliyorum
    yani 3 tık 1 kuruşa mı denk geliyor?. böyle birşey olamaz. millet bu işi bırakır böyle giderse
  • 29-01-2009, 12:28:31
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gerçekten çok düşük.
    Tık başına düşük ödeme yapan reklamları filtrelemeni öneririm.