izletrgroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar türk firmlarından birine geçin (REKLAMSTORE - ADTECH ) ; türk firmalarıda az veriyor ama olsun paranız türke gitsin...
Yanlışım var diyen ?
Herkesin şikayet ettiği reklamların kaynağı zaten onlar ! Reklamstore a lafım yok ama ADTECH ve GARANTİ ARKADAŞ yüzünden kazançlar dibe vurdu zaten.

Ayrıca reklamstore ve adtech i de DOLANDIRICI ALDATICI kontör - partner - KARINI ALDAT tarzı reklamlar işgal etmiş durumda.

Tek yapılacak adsense in bunlara dur demesini beklemek veya adam gibi başka reklam firmalarını denemek. Gittigidiyor Hepsiburada Linkz gibi ...