• 13-02-2009, 16:40:56
    #28
    Üyeliği durduruldu
    çok çok az :S
  • 14-02-2009, 11:57:38
    #29
    gerçekten googlenın cimriligine kurban gitmişsiniz...
  • 14-02-2009, 12:29:12
    #30
    ben olsam o fiyata reklam yayınyalam. adtech daha iyi veriyor
    sayfa göst. 1776 tıklama 20 kazanç 0,47 $
  • 14-02-2009, 13:27:24
    #31
    çok çok düşük bir oran adtech diyorsunuz ama adtech reklamına ilgi yok tıklama olmaz fazla bende dün adsense 59 tıklamaya karşın 0,69 $ vermiş daha kötüleride varmış meğer
  • 14-02-2009, 13:29:01
    #32
    Site adresini ö.m ile gönderir misin? Ufak bi inceleme yapayım.
  • 14-02-2009, 13:30:14
    #33
    Üyeliği durduruldu
    HKNOCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu dönemler geçicidir arkadaşlar. Piyasa zaten ölü durumdayken bedava kuponlarla daha da kan kaybetti. Ama elbet tükenecek kuponlar
    Bedava kuponlar yüzünden web sitesi sahipleri neden tıklarda az oran alsın ki.
  • 14-02-2009, 13:56:47
    #34
    abi google artık ayıbın allahını yapmaya başladı be bu ne