• 14-11-2008, 00:05:46
    #10
    ya aslında şunu itiraf etmeliyim ki böyle her şeye konu açılmasına gıcık oluyordum açıkçası.ama iyi ki bu konuyu açmış salih bir kontrol edeyim dedim baktım ki benim hesap ta onaylanmış
  • 14-11-2008, 00:25:36
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Kabül günleri idi. Birçok hesap ya onaylandı yada eksik adres gibi sebeblerden onaylanmadı. Hayırlısı olsun.
  • 14-11-2008, 00:47:20
    #12
    bugun çoğu kişinin hesabı onaylandı. biçok kişide bundan habersizdi!
    bazıları konuya baktından sonra mailini kontrol ettiğinde adenseden mail geldiğini gördü.
    "yakoSin" nicki arkadaş -Rep atmış. sağolsun ne deyim
  • 14-11-2008, 02:40:33
    #13
    Üyeliği durduruldu
    bugün bende ilk defa kodları yerlerştirdim 150 gösterim-11 tık- 1.43 dolar. bu hep böle devam ederse süper
  • 14-11-2008, 15:39:26
    #14
    Misafir
    salihweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bugun çoğu kişinin hesabı onaylandı. biçok kişide bundan habersizdi!
    bazıları konuya baktından sonra mailini kontrol ettiğinde adenseden mail geldiğini gördü.
    "yakoSin" nicki arkadaş -Rep atmış. sağolsun ne deyim
    -Rep atmak için önce izin mi almamız gerekiyor ?
  • 14-11-2008, 16:20:52
    #15
    yakoSin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    -Rep atmak için önce izin mi almamız gerekiyor ?

    izin almanız Gerekiyor Diye birşey demedim!
  • 14-11-2008, 16:25:11
    #16
    Misafir
    salihweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    izin almanız Gerekiyor Diye birşey demedim!
    Neden nickimi konuya yazma gereği duyduğunu öğrenebilr miyim ?
    Sana bu konu üzerinden verilen -rep'ler mi soruldu ?

    amacınız nedir bunu anlamıyorum , arkadaşım açtığınız her konu beğenilecek diye bir kural mı var (benim bildiğim yok) , kimse size -rep veremez diye bir kural mı var (böyle bir kuralda duymadım ben)..

    Peki amaç nedir , -rep veren adamın nickini konuya yazınca ne oluyor , bizde bilelim bizde yazalım..
  • 14-11-2008, 17:15:09
    #17
    Evet kabul günüydü ve ben her zaman ki gibi kabul edilmedim
  • 03-01-2009, 11:01:55
    #18
    hayırlı bol kazanclı olsun işh