salihweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
izin almanız Gerekiyor Diye birşey demedim!
Neden nickimi konuya yazma gereği duyduğunu öğrenebilr miyim ?
Sana bu konu üzerinden verilen -rep'ler mi soruldu ?

amacınız nedir bunu anlamıyorum , arkadaşım açtığınız her konu beğenilecek diye bir kural mı var (benim bildiğim yok) , kimse size -rep veremez diye bir kural mı var (böyle bir kuralda duymadım ben)..

Peki amaç nedir , -rep veren adamın nickini konuya yazınca ne oluyor , bizde bilelim bizde yazalım..