bugun çoğu kişinin hesabı onaylandı. biçok kişide bundan habersizdi!
bazıları konuya baktından sonra mailini kontrol ettiğinde adenseden mail geldiğini gördü.
"yakoSin" nicki arkadaş -Rep atmış. sağolsun ne deyim