• 24-05-2019, 05:26:41
    #1
    Merhabalar, yıllardır adsense üzerinden para kazanıyorum. Fakat son 4 senedir adsense reklamlarında kredi, banka, faiz, misyonerlik, kumar gibi tüm reklamları engelledim ve engellemeye devam ediyorum. Bilerek ya da bilmeyerek dinimizde uygun olmayan şeylerin reklamlarını yayınlamak istemiyorum. Belkide arada gözden kaçanlar oluyor.

    Sizce doğru mu yapıyorum ? Bunun başka bir yolu var mı ?

    Görüşlerini bildiren herkese şimdiden teşekkür ederim.
  • 24-05-2019, 05:33:05
    #2
    Ben de aynı şekilde ilerliyorum. Elhamdulillah bir kazancımız var ona da haram bulaşmamış olsun.
  • 24-05-2019, 05:36:18
    #3
    sigmundfreud adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de aynı şekilde ilerliyorum. Elhamdulillah bir kazancımız var ona da haram bulaşmamış olsun.
    hocam bilmeyerek günah oluyorsa, Rabbim affetsin. amin
  • 24-05-2019, 05:49:30
    #4
    Doğru yoldasınız emin olun başarılarınızın devamını dilerim
    • ankaradabiz
    ankaradabiz bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 24-05-2019, 06:32:56
    #5
    Hocam resminize ithafen yazıyorum şayet bir partiye oy veriyorsanız ve bu parti ülkenin yönetiminde söz hakkı alıyorsa ve bir şekilde devletten para yerse 80 milyonun kul hakkını yemiş oluyor ve buna oyla vesile olan kişiler de kul hakkına girmiş oluyor çünkü bunun olmasına gerçekleşmesine vesile oluyor. O sebeple ben böyle bir vebali alamayacağım için oy kullanmaya cesaret edemiyorum. Sonuçta hiçbir babamın oğlu değil. Faiz yanında buna da dikkat çekmek isterim. Müslüman adamın partilerle işi olmamalı. 80 milyonun kul hakkı öde öde bitmez valla. Bunun yanında faiz masum kalıyor.
  • 24-05-2019, 06:43:40
    #6
    Aitrtv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam resminize ithafen yazıyorum şayet bir partiye oy veriyorsanız ve bu parti ülkenin yönetiminde söz hakkı alıyorsa ve bir şekilde devletten para yerse 80 milyonun kul hakkını yemiş oluyor ve buna oyla vesile olan kişiler de kul hakkına girmiş oluyor çünkü bunun olmasına gerçekleşmesine vesile oluyor. O sebeple ben böyle bir vebali alamayacağım için oy kullanmaya cesaret edemiyorum. Sonuçta hiçbir babamın oğlu değil. Faiz yanında buna da dikkat çekmek isterim. Müslüman adamın partilerle işi olmamalı. 80 milyonun kul hakkı öde öde bitmez valla. Bunun yanında faiz masum kalıyor.
    sempati duymak ile oy vermek aynı şey değil, son 3 seçimdir gitmiyorum oy atmaya benim anlatmak istediğim mevzu farklı bilmem anlatabildim mi ? Teşekkürler düşünceleriniz için
  • 24-05-2019, 06:45:32
    #7
    aitrtv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam resminize ithafen yazıyorum şayet bir partiye oy veriyorsanız ve bu parti ülkenin yönetiminde söz hakkı alıyorsa ve bir şekilde devletten para yerse 80 milyonun kul hakkını yemiş oluyor ve buna oyla vesile olan kişiler de kul hakkına girmiş oluyor çünkü bunun olmasına gerçekleşmesine vesile oluyor. O sebeple ben böyle bir vebali alamayacağım için oy kullanmaya cesaret edemiyorum. Sonuçta hiçbir babamın oğlu değil. Faiz yanında buna da dikkat çekmek isterim. Müslüman adamın partilerle işi olmamalı. 80 milyonun kul hakkı öde öde bitmez valla. Bunun yanında faiz masum kalıyor.
    bence siyasi artişmaya yol açan bir yorumdu. Yorumlarinizi dikkat ederek paylaşalim. Tartişma ortamina davet şeklinde. Benim görüşüm.
  • 24-05-2019, 06:52:31
    #8
    İslam'da önemli olan niyettir. Siz kazancınıza -bu belirttiklerinizin- vesile olmasının günah olduğunu düşündüğünüz için elinizden geldiği kadar önlem alıyorsanız, sizin elinizde olmadan (veyahut fark etmeden) bu tarz reklamların yayınlanması sorun teşkil etmez.
  • 24-05-2019, 07:14:17
    #9
    ankaradabiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sempati duymak ile oy vermek aynı şey değil, son 3 seçimdir gitmiyorum oy atmaya benim anlatmak istediğim mevzu farklı bilmem anlatabildim mi ? Teşekkürler düşünceleriniz için
    hocam yazımı tekrar okursanız şayet kelimesini kullandım hassas gördüm sizi de açtığınız konudan dolayı ben de çevremde o sebeple kullandım. Sempati gayet duyabilirsiniz. Bu konuda bir çok insan bilgisiz de kafamı kurcalayan meselelerden bir tanesiydi o sebeple yazdım.
    gurgur7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence siyasi artişmaya yol açan bir yorumdu. Yorumlarinizi dikkat ederek paylaşalim. Tartişma ortamina davet şeklinde. Benim görüşüm.
    Hocam oy vermediğimi ve olayın dini yönüyle genel oy kavramıyla alakalı görüşümü belirttim. Ayrışma yapmak için önce siyasi olarak desteklediğim ve eleştirdiğim bir kişi olması gerekir lütfen önce okuyalım dikkatlice sonra yazalım.