hocam resminize ithafen yazıyorum şayet bir partiye oy veriyorsanız ve bu parti ülkenin yönetiminde söz hakkı alıyorsa ve bir şekilde devletten para yerse 80 milyonun kul hakkını yemiş oluyor ve buna oyla vesile olan kişiler de kul hakkına girmiş oluyor çünkü bunun olmasına gerçekleşmesine vesile oluyor. O sebeple ben böyle bir vebali alamayacağım için oy kullanmaya cesaret edemiyorum. Sonuçta hiçbir babamın oğlu değil. Faiz yanında buna da dikkat çekmek isterim. Müslüman adamın partilerle işi olmamalı. 80 milyonun kul hakkı öde öde bitmez valla. Bunun yanında faiz masum kalıyor.
bence siyasi artişmaya yol açan bir yorumdu. Yorumlarinizi dikkat ederek paylaşalim. Tartişma ortamina davet şeklinde. Benim görüşüm.