Aitrtv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam resminize ithafen yazıyorum şayet bir partiye oy veriyorsanız ve bu parti ülkenin yönetiminde söz hakkı alıyorsa ve bir şekilde devletten para yerse 80 milyonun kul hakkını yemiş oluyor ve buna oyla vesile olan kişiler de kul hakkına girmiş oluyor çünkü bunun olmasına gerçekleşmesine vesile oluyor. O sebeple ben böyle bir vebali alamayacağım için oy kullanmaya cesaret edemiyorum. Sonuçta hiçbir babamın oğlu değil. Faiz yanında buna da dikkat çekmek isterim. Müslüman adamın partilerle işi olmamalı. 80 milyonun kul hakkı öde öde bitmez valla. Bunun yanında faiz masum kalıyor.
sempati duymak ile oy vermek aynı şey değil, son 3 seçimdir gitmiyorum oy atmaya benim anlatmak istediğim mevzu farklı bilmem anlatabildim mi ? Teşekkürler düşünceleriniz için