• 01-05-2013, 01:10:19
    #10
    bende bi pm alabilirmiyim acaba ***** ve adense lokasyonun pek önemi olmasa gerek
  • 01-05-2013, 01:10:49
    #11
    KaRNeC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Site köklü bir siteye benziyor. O yüzden belki hoş görmüşlerdir. Bir de Almanya'da bulunan bir Türk sitesi.

    Türkiye'de işler biraz daha sıkı sanırım
    Ben pek sanmiyorum.. Köklü diye torpil gecilecegini
  • 01-05-2013, 01:19:00
    #12
    Memurlar.net kayan reklam kullanıyor ama yıllardır onlara bişey diyen yok. Hiti fazla olunca ayrıcalık tanıyorlar.
  • 01-05-2013, 01:21:49
    #13
    KaRNeC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Memurlar.net kayan reklam kullanıyor ama yıllardır onlara bişey diyen yok. Hiti fazla olunca ayrıcalık tanıyorlar.
    o adsense degil galiba
  • 01-05-2013, 01:28:03
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merak ettim pm alabilirmiym
  • 01-05-2013, 16:53:38
    #15
    durak78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o adsense degil galiba
    Şimdikiler Adsense değil de daha önce vardı. Ve kayan reklam olarak kullanılmıştı