KaRNeC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Site köklü bir siteye benziyor. O yüzden belki hoş görmüşlerdir. Bir de Almanya'da bulunan bir Türk sitesi.

Türkiye'de işler biraz daha sıkı sanırım
Ben pek sanmiyorum.. Köklü diye torpil gecilecegini