KaRNeC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Memurlar.net kayan reklam kullanıyor ama yıllardır onlara bişey diyen yok. Hiti fazla olunca ayrıcalık tanıyorlar.
o adsense degil galiba