• 28-10-2007, 09:02:39
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    acaba ödemesi işlemde olmayan var mı?
  • 28-10-2007, 09:08:36
    Üyeliği durduruldu
    kenantr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trilyon kazanan yok sanırım aramızda maksimum 5 6k$ oda sayılı kişi bunun dışındakiler 100$ ve biraz üstünün peşinde olanlar o kadarcık parada salı gelse ne olur pazartesi gelse ne olur.
    öyle deme insanlık hali bazen 5 ytl ye bile muhtaç kalırsın. ben yaşadım biliyorum. o yüzden değişik açılardan olaya yaklaşmak lazım
  • 28-10-2007, 10:54:18
    limonabi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    acaba ödemesi işlemde olmayan var mı?
    Dün Ödeme işlemde çıktı bende pazartesi veya en geç salı yatar sanırım
  • 28-10-2007, 11:04:50
    Üyeliği durduruldu
    yahu para illaki yatacak bu kadar sayfa kasmaya ne gerek var r10 a yazık :P
  • 28-10-2007, 11:54:31
    Muhabbet işte
  • 28-10-2007, 12:00:04
    Üyeliği durduruldu
    Bu aydan sonra benden stress yapıcam sanırım.iLk defa adsense kullandım.test ödemesi bekliom ne zaman gelir
  • 28-10-2007, 12:42:08
    Google şaşırma sabrımızı taşırma | hepimiz adsenseyiz | pankartları açıp yürüyüşmü yapsak maksat aksiyon olsun yemişim parayı
  • 28-10-2007, 12:49:42
    ilk defa ödeme alıcağim gözlerim yaşarda ağlamak istiyorum
  • 28-10-2007, 13:32:10
    Üyeliği durduruldu
    Hakikaten ya bu ay sanki az daha gecikti ödeme.Hala hesapta bir şey yok. Gerçi adsenseden gelicek para ikinci planda ama gelsede kendimizi tatmin etsek