• 12-11-2007, 23:34:29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    apocan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    buyrun isterseniz hesabımı vereyim siz kontrol edin nerde eksik ya da hata yapmışız? daha önce transfer yaptılar 0.94 lira, pin geldi girdik, paramız çekebilme seviyesine geldi, ad soyad herşey uyuyor, googleda yattı görünüyor ancak para yok. bankaya gidiyorum onlarda yok diyorlar. acaba ne taraf aldatıyor. benim 195 ytl yattımı yani şimdi? alamammı bu parayı daha :S
    bankan iş bankasımı dostum ?
  • 13-11-2007, 13:20:22
    hayır halk bankası
  • 13-11-2007, 13:28:35
    apocan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayır halk bankası
    git garanti bankasından bi hesap actır googleyeda mail at param ulaşmadı s diye ödemeyi iptal etsinler garantiden al paranı hala tarihden kalma sisdemlerle calışan bankalarla calışıyorsunuz hayret bişi yaw
  • 13-11-2007, 13:40:58
    ya deneme için gelen para yattıgı için üstelememiştim fazla :S
  • 14-11-2007, 00:35:45
    apocan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya deneme için gelen para yattıgı için üstelememiştim fazla :S
    bankadan kaynaklanıyor dostum , ßende bu isin pesini bıraqma paran kesin qelmistir...
  • 19-11-2007, 14:25:08
    bırakmıyorum. tahminime göre banka(halkbank ordu şubesi) bu parayı kullanıyor. van şubesinden yardm istedim aradılar ancak hesapa böyle bir paranın gelmediğinden bahsettiler.sonra bankadaki adama google hesabım ile ilgili çıktıları gösterdim ve tarihe baktı ve paranın yatmasından 1 ay sonra tekrar gel dedi.ozaman yine bakalım hesabına dedi.

    acaba bankanın hesabıma gelen parayı 1 ay içinde yatırması gibi bir zorunluluğumu var ya da 1 ay istedigi gibi kullanabiliyormu? 200 ytlyi yedirmemek için ugrasacağım sonuna kadar
  • 22-11-2007, 01:48:16
    ekim ayı ödemelerinide alacagız... gün gelmeye basladı yorumlarınız ve sorunlarınız neler arkadaslar