bırakmıyorum. tahminime göre banka(halkbank ordu şubesi) bu parayı kullanıyor. van şubesinden yardm istedim aradılar ancak hesapa böyle bir paranın gelmediğinden bahsettiler.sonra bankadaki adama google hesabım ile ilgili çıktıları gösterdim ve tarihe baktı ve paranın yatmasından 1 ay sonra tekrar gel dedi.ozaman yine bakalım hesabına dedi.

acaba bankanın hesabıma gelen parayı 1 ay içinde yatırması gibi bir zorunluluğumu var ya da 1 ay istedigi gibi kullanabiliyormu? 200 ytlyi yedirmemek için ugrasacağım sonuna kadar