kenantr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Trilyon kazanan yok sanırım aramızda maksimum 5 6k$ oda sayılı kişi bunun dışındakiler 100$ ve biraz üstünün peşinde olanlar o kadarcık parada salı gelse ne olur pazartesi gelse ne olur.
öyle deme insanlık hali bazen 5 ytl ye bile muhtaç kalırsın. ben yaşadım biliyorum. o yüzden değişik açılardan olaya yaklaşmak lazım