• 27-10-2010, 18:43:11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ödeme işlemde, hayırlı olsun.. (:
  • 27-10-2010, 18:43:20
    işlemde
  • 27-10-2010, 18:43:57
    Bendemi Bİr şey var acaba bir duş mu alsam belki ozman girer işleme
  • 27-10-2010, 18:44:28
    Üyeliği durduruldu
    delikurt55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bendemi Bİr şey var acaba bir duş mu alsam belki ozman girer işleme
    Aynen
  • 27-10-2010, 18:44:36
    zxxz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi bana vermeyecek sanırım lazım ya
    sen çok yazdın onun için sana yok
  • 27-10-2010, 18:45:03
    ödeme işlemde sonunda
  • 27-10-2010, 18:45:07
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Benim ödememde işlemde çok şükür.
  • 27-10-2010, 18:45:21
    Üyeliği durduruldu
    27 Eki Ödeme işlemde | OLEEEY darısı g,remeyen arkadaşların başına ..
  • 27-10-2010, 18:45:34
    27 Eki Ödeme işlemde Sonunda

    yAzmıcam Artık Bişey