• 27-10-2010, 13:13:26
    Üyeliği durduruldu
    Sufis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para hesapta dedin,ne diyorsun sen ? !
    her konuda sana tek tek cevap veremem!

    bir anlık heyecanla gördüm hesabımda zaten para var.

    karıştırdım bende.
  • 27-10-2010, 13:14:00
    ekim ayımı yatmış hesaba

    yoksa geçen aya yenimi bakıyorsun
  • 27-10-2010, 13:14:32
    Sufis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para hesapta dedin,ne diyorsun sen ? !
    Ödeme yapıldıysa para hesaptadır. Bir insan hata yapmış olabilir uzatmanızdaki amaç ne
  • 27-10-2010, 13:14:34
    deathware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    karıştırdıgımı söylemiştim resim'i upload ettiğim an burada anladım hemen sildim ama ne yazkki yazilarimi çok kişi takip ediyormuş.
    Öyle herkes işleme girmesini bekliyor. İşleme girse 100 tane işleme girdi diye post atılacak. Sonra ödeme geldiğinde 150 tane ödeme yapıldı sağol google postu atılacak. Heyecanlı herkes para bekliyor kolay değil, kimisinin ödemesi, kimisinin taksiti, kimisi kız arkadaşıyla yiycek, kimisi üst baş, kimisi ev araba alacak belki.
  • 27-10-2010, 13:14:46
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İnsanlık hali uzatmanın bi anlamı yok. Ama bende bi an çok heycanlandım.
  • 27-10-2010, 13:17:41
    Üyeliği durduruldu
    bugün girermi işleme ?
  • 27-10-2010, 13:18:11
    birisi kuyuya 1 taş atıyor herkes çıkarmaya çalışıyor

    Tamam heyecan yapmayın beyler
  • 27-10-2010, 13:23:11
    umutsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    birisi kuyuya 1 taş atıyor herkes çıkarmaya çalışıyor

    Tamam heyecan yapmayın beyler
    ülke meselesine dönderdiniz hocam 9 ay nasıl beklediniz birazdaha bekleyin
  • 27-10-2010, 13:23:23
    Üyeliği durduruldu
    dp de her memleket işleme girdi bir tek türkiyemi kaldı ?