• 25-10-2010, 16:50:21
    beratxt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yatmış arkadaşlar
    Adsense ödemen mi yatmış ?
  • 25-10-2010, 16:58:19
    Salı işlemde çarşamba hesapta
  • 25-10-2010, 17:07:14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    beratxt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yatmış arkadaşlar
    Yalancının hesabı banlansın mı?
  • 25-10-2010, 17:10:23
    önce bir işlemde olsunda ondan sonra yatar
  • 25-10-2010, 17:11:03
    beratxt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yatmış arkadaşlar
    yan yatmış çamura batmış
  • 25-10-2010, 17:16:46
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yarın yatsın
  • 25-10-2010, 17:17:40
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    WebFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarın yatsın
    İnşallah yatarda borçlular kapıda bekliyor vallahi
  • 25-10-2010, 17:19:29
    İşlemde yazısı henüz şuan itibariyle yok. Bu gece Yada yarın gece girebilir. Tabi yine bu sadece bir tahmin. Google bu belli olmaz bir keresinde ayın 4 ünde, akşam 7 gibi felan yatmıştı adsense ücreti
  • 25-10-2010, 17:21:19
    MaZo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnşallah yatarda borçlular kapıda bekliyor vallahi
    O borçlulardan biride benim Hem kendiminkini hem başkalarınınkini bekliyorum