• 24-06-2010, 13:42:30
    Herşeyin hayırlısı olsun.Gelmicekmiş gibi düşünün gelince sevinirsiniz
  • 24-06-2010, 13:44:17
    Üyeliği durduruldu
    hadi be google yap ödemeyi güldür bizi
  • 24-06-2010, 13:44:19
    Google erken gönderdin diye sevindik illa süründürecen dimi
  • 24-06-2010, 13:48:47
    Üyeliği durduruldu
    "23 Haz Ödeme işlemde -***,** $"


    Sanırım yolda geliyor {:

  • 24-06-2010, 13:49:40
    Üyeliği durduruldu
    Valla helal olsun ne diyim bak adamlar hafta sonuna girecek diye 23 de ödemeyi işleme aldı büyük ihtimal bugun olmasa yarın yatar.. türk firması olsa sırf hafta sonuda paralar hesaplarında kalmaları için 2 gün çalıştırmaları için sallarlardı...


    Alıntı
    Renovation+, hakanzorbey, Soqrat, harew1, Muziktir, TheeRsin, GoogleMonster, ktelekom, arta1505, metalfun, reon, tmaster, tabuhan, shaltr.com, S7V7N, SohbetA, asikral, trkral42, caucasian, Gardian, ENVER, ibr4him, CeRaT, siyahbeyaz34, bplusnazar, bizimportal, Goztepeliyiz, bilirkishi, petar, KaRa_MaSkE, ebaykal, dereliselcuk, guney001, Wolfenstein, mit38, ilkay_, mathsman, habana, greenman, catlaq_18, NetkenT, yakamoz01, madmax50, SanTieG0, KompLo, clupmania, ruby, hancem, foxydeath, Kawasaki, NetBeans, Nickless, Vega
    Ammaaa heyecanla bekleyen var he
  • 24-06-2010, 13:55:55
    Üyeliği durduruldu
    Pek heyecan yok diyebilrim, heyecanladırılacak bi durum değil yada bana öyle geliyor ben sadece paylaşmak istediğimden yazıyorum.


  • 24-06-2010, 13:57:52
    Üyeliği durduruldu
    yokmu gelen giden arkadaşlar
  • 24-06-2010, 13:58:39
    Puff Gugil Gönder şunu be artık.. O kadar helal olsun falan dedik..
  • 24-06-2010, 13:59:38
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende hiç birşey yazmıyor ödeme işlemde felan yazmıyor