Valla helal olsun ne diyim bak adamlar hafta sonuna girecek diye 23 de ödemeyi işleme aldı büyük ihtimal bugun olmasa yarın yatar.. türk firması olsa sırf hafta sonuda paralar hesaplarında kalmaları için 2 gün çalıştırmaları için sallarlardı...


Alıntı
Renovation+, hakanzorbey, Soqrat, harew1, Muziktir, TheeRsin, GoogleMonster, ktelekom, arta1505, metalfun, reon, tmaster, tabuhan, shaltr.com, S7V7N, SohbetA, asikral, trkral42, caucasian, Gardian, ENVER, ibr4him, CeRaT, siyahbeyaz34, bplusnazar, bizimportal, Goztepeliyiz, bilirkishi, petar, KaRa_MaSkE, ebaykal, dereliselcuk, guney001, Wolfenstein, mit38, ilkay_, mathsman, habana, greenman, catlaq_18, NetkenT, yakamoz01, madmax50, SanTieG0, KompLo, clupmania, ruby, hancem, foxydeath, Kawasaki, NetBeans, Nickless, Vega
Ammaaa heyecanla bekleyen var he