• 27-02-2010, 14:10:28
    #1
    Ödeme Alan Arkadaşlar.Ödeme Geçmişinde Olan Yanlışlık Ödemeye Yansımış mı?
  • 27-02-2010, 20:21:33
    #2
    Yok mu Bilgi Verecek Birisi?
  • 28-02-2010, 00:26:54
    #3
    Yanlışlık derken bana 56 $ borç çıkmıştı geri eklenmiş ama o ödemede normal yapıldı
  • 28-02-2010, 02:20:32
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ödemelerde kesinti yok
    bendede normal kazancın -20 dolar aşağısı yazıyor 3 aylık kısmında
    ama odemem tam olarak yatmıs
  • 28-02-2010, 02:42:41
    #5
    nedemek isteidğini anladım bir sıkıntı yada kesinti yok hocam.
  • 28-02-2010, 08:16:57
    #6
    Teşekkürler Herkese
  • 28-02-2010, 11:01:25
    #7
    3 aylık gösterimde hala sorun var. 12 aylık gösterimde şubat sonu 0$ gösterirken 3 aylık gösterimde -70$ görünüyor.
    Ödemede kesinti olmadı. Geçtiğimiz ayları eksiksiz aldım.
  • 28-02-2010, 12:29:19
    #8
    bendede - + tuhaf bi hesaplama var ama kesintisiz kazancınızı alıyorsunuz?