Ödeme Alanlara Bir Soru? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ödeme Alanlara Bir Soru?
7
●
430
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Adsense Ödemeleri
Ödeme Alanlara Bir Soru?
27-02-2010, 14:10:28
#1
ümit
Ödeme Alan Arkadaşlar.Ödeme Geçmişinde Olan Yanlışlık Ödemeye Yansımış mı?
27-02-2010, 20:21:33
#2
ümit
Yok mu Bilgi Verecek Birisi?
28-02-2010, 00:26:54
#3
HaCKeW
Yanlışlık derken bana 56 $ borç çıkmıştı geri eklenmiş ama o ödemede normal yapıldı
28-02-2010, 02:20:32
#4
FenBiLiMi
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ödemelerde kesinti yok
bendede normal kazancın -20 dolar aşağısı yazıyor 3 aylık kısmında
ama odemem tam olarak yatmıs
28-02-2010, 02:42:41
#5
cache
nedemek isteidğini anladım bir sıkıntı yada kesinti yok hocam.
28-02-2010, 08:16:57
#6
ümit
Teşekkürler Herkese
28-02-2010, 11:01:25
#7
ilhanSEVEN
3 aylık gösterimde hala sorun var. 12 aylık gösterimde şubat sonu 0$ gösterirken 3 aylık gösterimde -70$ görünüyor.
Ödemede kesinti olmadı. Geçtiğimiz ayları eksiksiz aldım.
28-02-2010, 12:29:19
#8
Gizlen
bendede - + tuhaf bi hesaplama var ama kesintisiz kazancınızı alıyorsunuz?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler