Konu
Ödeme Alanlara Bir Soru?
28-02-2010, 02:20:32
#4
FenBiLiMi
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ödemelerde kesinti yok
bendede normal kazancın -20 dolar aşağısı yazıyor 3 aylık kısmında
ama odemem tam olarak yatmıs