Konu
Ödeme Alanlara Bir Soru?
28-02-2010, 11:01:25
#7
ilhanSEVEN
3 aylık gösterimde hala sorun var. 12 aylık gösterimde şubat sonu 0$ gösterirken 3 aylık gösterimde -70$ görünüyor.
Ödemede kesinti olmadı. Geçtiğimiz ayları eksiksiz aldım.