1 Tık 0.25 $ Sizce iyimi? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
1 Tık 0.25 $ Sizce iyimi?
18
●
1.331
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Adsense Ödemeleri
1 Tık 0.25 $ Sizce iyimi?
1
2
3
25-02-2010, 17:53:44
#1
beraterylmz
Bugünkü tahmini kazançlar: 0,25 $
1 Tık almışım 0.25$ vermiş sizce iyimi bence iyi gibi geldi ama
25-02-2010, 17:55:52
#2
serhad_
Hocam yüzlerce konu var böyle. Eger biraz arastirirsaniz zaten cevabi bulursunuz
25-02-2010, 17:56:40
#3
beraterylmz
serhad_ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam yüzlerce konu var böyle. Eger biraz arastirirsaniz zaten cevabi bulursunuz
o Yüzlerce konuyu ben açmadım . Cevap aramıyorum sadece şaşkınlıgımı belırttım
25-02-2010, 17:57:37
#4
faik_guler
bence diğer sistemlere göre çok iyi diyebilirim hangi site veriyor o 1 tıka 0.25 i
25-02-2010, 17:58:09
#5
beraterylmz
faik_guler adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bence diyer sistemlere göre çok iyi diyebilirim hangi site veriyor o 1 tıka 0.25 i
İngilizce sitem veriyor
İçerik Google
25-02-2010, 17:58:14
#6
koolman
ben dün 2 tık ile 4.71 dolar kazanmışım seninkiyle oranla ve ona göre karar ver.
tık başına aldığın para çok düşük webmasterlık yapma bence para kazanamassın
25-02-2010, 18:00:51
#7
brkO
Üyeliği durduruldu
koolman adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben dün 2 tık ile 4.71 dolar kazanmışım seninkiyle oranla ve ona göre karar ver.
tık başına aldığın para çok düşük webmasterlık yapma bence para kazanamassın
Hocam aşağılayıcı tutumunuzu açıkçası beyenmedim.
Ayrıca 1 tık 0.25$ hiçte fena değil. Hatta çoğu siteye oranla çok iyi.
25-02-2010, 18:01:44
#8
beraterylmz
koolman adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben dün 2 tık ile 4.71 dolar kazanmışım seninkiyle oranla ve ona göre karar ver.
tık başına aldığın para çok düşük webmasterlık yapma bence para kazanamassın
İçeriği sölermisiniz mümkünse
- rep atan arkadaş kafan iyimi boştan yere - rep nedir ya ne mantıkla forumda dolaşıyorsunuz.:
25-02-2010, 18:05:55
#9
BReeD
1 tık 0,25 iyi değil ama 1000 tık*0,25 iyi.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler